راهنمای خرید لباسشویی
راهنمای خرید لباسشویی

دسته بندی ها

ویژگی‌های کلی مهم در انتخاب ماشین لباسشویی

هرچه دستگاهی که تهیه می‌کنید گزینه‌های بیشتری داشته باشد طبیعتا قیمت آن بالاتر خواهد بود. بنابراین بهتر است انتخاب خود را بر اساس نیاز خود انجام دهید. علاوه بر مواردی که تا اینجا به آن‌ها اشاره شد، برخی ویژگی‌های کلی در انتخاب ماشین لباسشویی مخصوصا از نوع درب از جلو اهمیت بیشتری دارند که آشنایی با آن‌ها خالی از لطف نیست. با اینکه ممکن است فروشنده نکاتی را در خصوص عملکرد دستگاه به شما بگوید، اما داشتن اطلاع کافی در مورد هر بخش از دستگاه شما را در انتخاب دقیق‌تر و متناسب با نیاز کمک خواهد کرد.

هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

قبل از اینکه برای خرید ماشین لباسشویی به فروشگاه بروید، لازم است چند مسئله کلیدی را در نظر بگیرید:

  • اصلی یا تقلبی بودن لباسشویی
  • قیمت خرید ماشین لباسشویی
  • فضای شما برای قرار دادن ماشین لباسشویی
  • ظرفیت ماشین لباسشویی
  • نوع ماشین لباسشویی ( اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک ، درب از بالا ، درب از بغل و … )
  • آپشن ها یا ویژگی های سودمند یک ماشین لباسشویی

آپشن ها یا ویژگی‌های سودمندی که یک ماشین لباسشویی به شما می‌دهد

صرفه نظر از نوع ماشین لباسشویی، به آپشن های لباسشویی موردنظر خود دقت کنید برای مثال آپشن سطح آب برای لباسشویی های کوچک، متوسط و بزرگ، آپشن یا دکمه‌ای برای تنظیم چرخش کم درام برای کاهش چین و چروک لباس، برنامه‌های شستشو مختلف، بخار، شستشوی اضافی و …
همانند ویژگی جدید ماشین لباسشویی سامسونگ (AddWash) که پیش‌تر بیان کردیم، تولیدکنندگان در پی راه‌کارهای تازه برای تولید و ساخت مدل‌های متفاوت هستند. برند تجاری دیگری که شهرت خوبی در نوآوری دارد، میله (Miele) است که عمدتاً به خاطر تکنولوژی شستشوی فوق‌العاده TwinDos (که میزان مواد شوینده برای شستشوی لباس‌ها را تخمین میزند و در مناسب‌تری زمان مواد شوینده را به لباس‌ها اضافه می‌کند و نتیجه بسیار خوبی از شستشوی لباس‌ها به دست می‌آید.) شهرت دارد؛ اما چه ویژگی‌های دیگری را باید در ماشین های لباسشویی جدید جستجو کنید؟ در ادامه بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی در این مورد بیشتر توضیح می دهیم.


اشتراک گذاری