ویژگی مایکروفرهای با  کیفیت چیست؟
ویژگی مایکروفرهای با کیفیت چیست؟

دسته بندی ها

مطمئناً برای انتخاب یک مایکروفر باید نکاتی را در نظر داشت تا بتوان متناسب با نیاز و بودجه خود بهترین مایکروفر را خریداری کرد. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین پارامترها در انتخاب این دستگاه توان آن است. توان مایکروفر بر حسب وات اندازه‌گیری می‌شود. برای انتخاب یک مایکروفر با توان مناسب باید به نوع کاربرد آن دقت کرد، به‌طور مثال اگر از مایکروفر برای پخت انواع کیک، شیرینی و غذاهای مختلف استفاده می‌کنید باید توان بالاتری را نیز انتخاب کنید. اما اگر تنها برای کاربردهایی چون یخ زدایی و گرم کردن غذا از آن استفاده می‌کنید نیازی به انتخاب توان‌های بالاتر نخواهید داشت. اگر ماکروفر را برای گرم کردن غذای کارمندان یک شرکت می‌خواهید، یک ماکروفر با توان پایین یا متوسط نیاز شما را برطرف خواهد کرد.
نکته مهم دیگر اندازه و نوع مایکروویو است. شما باید برای انتخاب مایکرویو فضای در دسترس خود را نیز مورد توجه قرار دهید. مایکروفرها در دو دسته توکار و روکار موجود هستند. اگر قصد خرید یک ماکروفر روکار را دارید باید به فضای آشپزخانه خود دقت کنید. اگر آشپزخانه شما فضای کمی دارد بهتر است مایکروفرهای کوچک‌تر را انتخاب کنید. هنگام نصب ماکروفرهای توکار، باید ابعاد فضای در نظر گرفته‌شده برای آن را به‌اندازه گیری کنید و دقت کنید که ابعاد مایکروفر از آن بیشتر نباشد. علاوه بر این باید در کناره‌های ماکروفر نیز فضایی را در نظر بگیرید تا هوا در اطراف آن جریان داشته باشد و از گرم شدن بیش از حد ماکروفر جلوگیری کند.
ماکروفرها در انواع سولاردام، گریل، معمولی و … در بازار وجود دارند. شما می‌توانید هر یک از این ماکروفر‌ها را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. برای مثال اگر قصد دارید غذایی را به صورت گریل یا بریان استفاده کنید، می‌توانید مایکروفرهای گریل را انتخاب کنید. در این ماکروفرها المنتی در بالا و پایین دستگاه طراحی شده است. روشن شدن این المنت، عمل گریل را انجام می‌دهد.
پیش از استفاده از این وسیله دستورالعمل آن را به دقت مطالعه کنید. مطالعه دقیق دستورالعمل دستگاه و رعایت احتیاط لازم، از بروز حوادث و همچنین آسیب به دستگاه جلوگیری می‌کند.

اشتراک گذاری